Kontakt

ta

 kontakt

​iTet har kontorer fra Tromsø i nord til Kolbotn i sør. Vårt hovedkontor er lokalisert i Bodø

Sentralbord: 400 00 400
E-mail: post@itet.no
 
Support: 400 00 911
E-mail: 911@itet.no
 

Skal du sende noe til iTet, må postadresse benyttes (i de byene hvor vi har postadresse). Unntak er ved Bedriftspakke dør til dør, bedriftspakke ekspress over natten og bedriftspakke postkontor. Da skal besøksadressen benyttes.

 

Våre

Kontorer

  • Bodø

    Besøksadresse:

    Dronningensgt 18, 8006 Bodø

    Postadresse:

    Postboks 84, 8001 Bodø

  • Cloud Services

    Besøksadresse:

    Dronningensgt 18, 8006 Bodø

    Postadresse:

    Postboks 84, 8001 Bodø

  • Fosen

    Besøksadresse:

    Botngård, 7160 Bjugn

    Postadresse:

    C/O Fosenkraft, Botngård, 7160 Bjugn

  • Hamar

    Besøksadresse:

    Falsensgate 12, 2317 Hamar

    Postadresse:

    Falsensgate 12, 2317 Hamar

  • Harstad

    Besøksadresse:

    Margrethe Jørgensensvei 6, 9406 Harstad

    Postadresse:

    Postboks 94, 9481 Harstad

  • Mo i Rana

    Besøksadresse:

    Halvor Heyerdals vei 4, 8626 Mo i Rana

    Postadresse:

    Postboks 386, 8601 Mo i Rana

  • Oslo

    Besøksadresse:

    Trollåsveien 4, 2 etg, 1414 Trollåsen

    Postadresse:

    Trollåsveien 4, 1414 Trollåsen

  • Tromsø

    Besøksadresse:

    Stakkevollveien 41, 3 etg, 9010 Tromsø

    Postadresse:

    Stakkevollveien 41, 9010 Tromsø

Våre

Ansatte

Kontakt vårt

Kundesenter

For oss er det viktig at du som kunde får den supporten du trenger. Som kunde av iTet har du tilgang til vårt kundesenter med forskjellig supportnivå. Supportnivået forklarer til hvilken tid du har tilgang supporttjenesten.

Arbeid faktureres i henhold til avtale, dvs. likt innenfor kontortid og supporttid. Dersom du som kunde tar kontakt eller ønsker eskalering utenfor supporttid hjelper vi selvsagt. Slik respons og support faktureres.faktureres.

Vi har forskjellige supportnivåer.
Nivå A gir tilgang til 1.linjesupport og eskalering oppover (hverdager 08.00-16.00), nivå B gir i tillegg til A tilgang til 1. linjesupport (hverdager 16.00-23.00), nivå C gir i tillegg til A tilgang til 1. linjesupport + eskalering oppover (hverdager 16.00-23.00) og nivå D gir i tillegg til A, tilgang til 1. linjesupport + eskalering oppover (alle dager 24/7).

Kundesenteret er bemannet fra: 08.00-16.00

Vi har også en vakttelefon som gjør at du som kunde har support 24 timer i døgnet, 365 dager i året.

Henvendelser til kundesenteret gjøres enten via telefon,   e-post eller supportportal.

Link til TeamViewer

Sentralbord: 400 00 400
E-mail: post@itet.no
 
Support: 400 00 911
E-mail: 911@itet.no

Trenger du lokal teknisk bistand utenfor våre åpningtider kan du kontakte:
Tromsø:     77 75 55 57
Mo i Rana: 915 83 475
Harstad:     982 21 450
Bodø:         992 90 038